Saturday, 28 April 2012

sahabat yg setie bersame ku,,

di kala malam mendatang idea untuk menulis tentang sahabat yg setia dgn aq x kire suke atau duke,,,
kat sini aq nak wat sajak tentang persahabatan,,


sahabat,,,,
kau adalah inspirasiku,,
kau ada dikala aq jatuh ,,
dan kau menyambut tanganku,,
tatkala aq jatuh,,
kau senantiasa menasihati ku,,,
agar menjadi insan yang lebih baik,,

sahabat,,,
tatkala aku tidak bekeyakinan,,
kau sentiasa ade untuk bangkitkan aq,,
dan hanya aq yg membuatkan,,
dikau sedih,,,
atas kedegilan diri ini,,,

sahabat,,,
aq berharap agar,,
persahabatan kite kkl,,,
selamanye,,,
andai hubungan kite terputus,,,
ingatlah sajak ku ini,,,
aq tujukan khas buat mu,,
yang bernama sahabat,,,
yang aq sayangi,,,


nukilan: muhasabah chinta@anis syafiqah
khas untuk: ira hazirah,shida,mida mail,ain norman,kak cik(adik sdare tercinte)


heheheh,,,mcm apew tah sajak nyer,, tak thu lah best ke tak,,,nak knal tak dgn kawan saye,,yang pertame,,,ira hazirah@nur hazirah binti hazman,,,jap nak tgk gambar dye bley tgk kat bawah,,




cantek kan,,,kitorang sekepale tp aq yg kuat touching sikit dok at tanjung agas,,,umur sbaye amik kos prinsip akaun same mcm aq gak



nie plak kawan merangkap sepupu aq,,,ayah aq n ayah dye spupu,,so kitorang nie ade bau2 bacang lah,,dye ank org kontraktor mashuk,,,tp sentiase merendah, diri,,,aq suke,,bek org nyer dialah yg pnah nagis sbb aq,,dulu,,kami musuh,,,sbb mane kat skolah rendah dulu aq mcm x sepopuler dye n the geng,,maklum lha orng pandaikan,,tp skunk da berubah,,,


nie plak besfreind @ adik sedare tercinte,,,suke duke kami bersame,,n dye lbey matured berbanding dgn umur nye,,org x kan prcaye dye f2,,mase dye f1 pon org ckp dye mcm f4,,best layan kpale dye,,bile da jumpe,,hemph,,,ade je crite yg nak dikongsi bersame,,


nie plak kawan aq yg muke nyer iras cinte laura,,sirius serupe,,,dye bnyk nasihatkan aq,,dye baik sangat,,,and senang berborak ngn dye,,,


nie plak kawan aq yg kecil molek dye ngn mida same saiz tapi da mcm adik beradik bile berjalan bersame,,soo,,ni la sume kwan aq yg sentiase ngn aq bile suke dan duke,,,tangis dan tawa,,

gurlz i really love u allz,,,,


so kat sini sume da knl ngn besfren saye,,mereke mmg awesome,,otak gile2 tap bile serius,,jgn di tego,,aq je yg mmpu mencairkan atie mreke selain pakwe mreke,,hhehehe,,ok lah lenguh tangan nak menaip,,,sampai disini saje,,kalu ade masew aq tlis ag ea,,,bye asslamualaikum,,,


No comments:

Post a Comment